assalamu'alaikum.. first sekali..ble dalam masalah...kite mesti perlu bertenang..
jan gelabah..n yg paling penting sekali...ble da bincang sal masalah tu jan la wat lawak time tu..
xpasal2 kena mkn kasut nan org..ahahahahaha....
utk berbincang masalah dengan orng len..kite sendiri perlu ade masalah..tul x...??
klu xdemasalah cam ne nak bincang masalah...kih3...
sebenarnye..kite perlu fikir dngn tenang....
jan terlampau exited sngt sampai berpikiran jauh....
ble da jauh sngt pikir..mula la merapu..
sampai benda x logik ditanya...
sampai jd bz body la pulak....
jan la camtu..setiap manusia ade pendapatnya.....
eh!!! ape aku melalut ni....
camne.....cara berkesan utk menyelesaikan masalah ialah dengan bersemuka dengan org tu...
biar dye tau ape masalah kite nan dye...
jan kerja nye nak nangis ke.........huhuhuhuuhu
ble da berbincang dgn baik....
bru tenang n bleh berdamai ..kan3???
korang jan x berhatiperut sangt...tau..
ingat la tuhan klu nak mara tu.......
sekian













No comments:
Post a Comment